środa, 11 maja 2011

pyłek-brokat-cień sypki vipera


dzis makijazy wykonany paleta 120 cieni jak rowniez brokatem z vipery galaxy nr 105

brokat a dla mnie to bardziej pylek bo jest bardzo drobno zmielony :)
jesli umiejetnie sie go naklada to sie nie osypuje i dobrze trzyma na powiece :D
pieknie sie mieni na powiece !
mozna aplikowac go na mokro badz na sucho
- na sucho da jedynie piekne polyskujace drobinki na powiece ja osypalam go troszke na policzki co ma podobny efekt z brazerami-rozami-pudrami z drobinkami :) mi sie podobalo
- na mokro da efekt mocny wyrazny makijaz
jak najbardziej do stosowania na codzien

cienie-brokaty sa zapakowane w prostych ale ladnych pojemniczkach ktore sa bardzo poreczne
po odkreceniu nakretki jest natychmiastowy zachwyt kolorem :D



a oto makijaz :


8 komentarze:

Daria's makeup pisze...

ładniutki :)

Kasiek pisze...

ładnie :) daj zdjęcie jak masz zamknięte oczko :)

Gunia pisze...

Cudny! :)

goskaaa pisze...

Bardzo ładny kolor :)
Uwielbiam Viperę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

Karolina Julia Alicja... pisze...

Coś pięknego! :)

♥Światξdki♥ pisze...

wygląda naprawde fajnie :)

Barbara pisze...

fajny makijaż , uwielbiam viperę - mają świetne i nie drogie kosmetyki

Beauty Wizaz pisze...

ładny ten cień z Vipery ale nie mam do tego dostępu

Prześlij komentarz